Monday, June 20, 2011

怎么办

今天在学校感觉很不安。就像快要失去重要的东西
但却哭不出来

最担心的事情还是发生了
不久前你对我说,你还是喜欢我们两个在一起
那时侯觉得很开心,有你这个朋友
我第一次不害怕孤单
现在,你该不会反悔了吧?

这类事情从小五开始就一直发生
所以早就有心理准备。
你带给我久违的快乐,现在又让我变回孤独一人

是我的问题吗?
该怎么办?


唉,希望明天会更好。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sorry, Noelle.
I'm sorry for being such a bad listener. And a terrible friend.
Sorry.

1 comment:

Crystal Tears said...

It's not your fault. Really.
I'm the one who should thank you.
I couldn't cry the whole day.
When I talked to you, everything just came out.
I know I burst into tears, and I might have made you feel shocked/scared or something.
I just want to say, thank you.
Thank you for staying by my side even during my weakest and darkest times. Thank you.